6 قانون مهم سئو در سال 2016


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تاثیرات سئو در بازاریابی و آدرس seoseo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 38
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 47
:: باردید دیروز : 59
:: بازدید هفته : 107
:: بازدید ماه : 106
:: بازدید سال : 1186
:: بازدید کلی : 26823

RSS

Powered By
loxblog.Com

6 قانون مهم سئو در سال 2016
چهار شنبه 31 شهريور 1395 ساعت 20:58 | بازدید : 445 | نوشته ‌شده به دست رضا فتاحیان | ( نظرات )

6 قانون مهم سئو در سال 2016
نکات مهم سئو در سال 2016 و ميزان اهميت آن ها مواردي است که در اين پست به آن خواهيم پرداخت.اين نکات از بين ده ها نکته مهم انتخاب شده است و به قطع بر اساس تحليل بنده در سال 2016 تاثير بسزايي در نگاه گوگل به سايت ها خواهد داشت.
قوانين تاثيرگذار در حوزه سئو سايت ، در ساليان اخير همانند زلزله در حال جابجايي هستند. لذا کارشناسان در شرايط فعلي، پيشنهاداتي براي بهبود وضعيت سئو و بالا بردن ميزان سرمايه گذاري شما در زمينه محتوا در سال 2016 ارائه مي دهند.
بازاريابان در حال بالا بردن سرمايه گذاري خود در زمينه محتوا هستند، اما براي تاثيرگذاري بهتر تغييرات، آنها بايستي زمان و تلاش لازم را براي آموختن قوانين جديد سئو نيز بگذارند. به گفته کارشناسان، دوران انتقال ترافيک به سايت به کمک headlineهاي آماده و کلمات کليدي مدت هاست که گذشته است، و استراتژي جديد سئو بر اساس حوزه پول ساز ديگري بنام تحليل و تجربه نهادينه شده است.
بر اساس مطالعاتي که در آگوست 2015 توسط کمپاني Moz انجام شد (يک کمپاني مشاور در زمينه سئو در سياتل)، مهمترين فاکتورها براي بالا بردن سئو در سال آينده (يعني سال جاري) عبارت اند از: رابطه موبايلي مناسب که باعث بالا بردن رنک تا 88 درصد مي شود، ميزان داده استفاده شده مانند زمان دانلود (تا 67 درصد) و طراحي و قابليت مطالعه تا 67 درصد مي باشد. فاکتورهايي که در اين مطالعه به عنوان عامل کاهش رنک سئو معرفي شده اند عبارت اند از: لينک هاي اجاره اي (کاهش تا 55 درصد) و تاثيرگذاري anchor text (کاهش تا 49 درصد).
بنابراين مطمئنا در سال هاي آينده باز هم خيل عظيمي از سايت هاي ايراني مخصوصا سايت هايي که تبليغات زيادي بر روي خود قرار داده اند جريمه خواهند شد …
و اما برويم سر اصل ماجرا ، در اينجا به شش نکته که توسط کارشناسان سئو جهاني براي بهبود سرمايه گذاري تبليغي ارائه شده است مي پردازيم:
1. هدف، همه چيز است.
شما ديگر به کلمات کليدي دقيق، براي بودن در نتايج جستجو نياز نداريد، توسعه دهنده بخش مخاطبان Moz مي گويد: “در قديم، همه چيز در کسب کليک بيشتر خلاصه مي شد. امروزه موتورهاي جستجو به ميزان توجه مردم به سايت شما دقت مي کنند: آيا آنها برميگردند و روي نتايج ديگر کليک ميکنند؟ يا اصلا انها چيزي که دنبالش هستند را در سايت شما مي يابند؟ امروز به رفتار بعد از کليک توجه مي شود. لذا نه تنها بايستي کليک بدست بياوريد بلکه بايستي توجه جستجوگر را نيز جلب کنيد”.
2. کلمات کليدي همه چيز و فصل الخطاب نيستند.
استقاده از کلمات کليدي در تگ هاي head روز به روز کم اهميت تر مي شود، گوگل در درک محتوا بهتر شده است. اين امر بدين معني است که اگر شما مايل هستيد براي عبارت “بهترين رستوران” رنک خوبي بدست آوريد بايستي 3 يا 4 بار بگوييد “بهترين رستوران”. همچنان مفيد است که به عبارت بهترين رستوران توجه کنيد اما مفهوم معناگرا به مراتب با اهميت تر شده است. با اين حساب شما مي توانيد در مورد تجربيات دلنشين صرف ناهار صحبت کنيد که نتيجه آن توجه موتورهاي جستجو به مطلب شماست .
يکي از دوستان من گفت “در گذشته، ما بدنبال يافتن کلمات کليدي در قالب کپي يا متا توصيف بوديم. اما امروزه اين موارد بطور کامل حذف شده اند. با باهوشتر شدن موتورهاي جستجو، آنها به دنبال يافتن کلماتي هستند که شما انتظار داريد در مقاله موجود باشند، که اين کلمات نشان‌دهنده معتبر بودن مقاله در موضوع مورد نظر است. اگر مقاله اي در مورد ساعت اپل مي نويسيد، ممکن است از کلمات اپل، آيفون، اپليکيشن و زمان استفاده کنيد. لذا اگر در محتواي متن موجود باشند اين پيغام را به موتورهاي جستجو مخابره مي کند که اين مقاله، مقاله اي خيلي خوب است”.
75% از عبارت هاي جستجو بين 3 تا 5 کلمه است، بنابراين بايستي محتويات مربوط به تگ هاي h را با دقت بنويسيد. موتورهاي جستجو دريافته‌اند که اگر مردم براي کلمه “بازار” جستجو انجام دهند، يا مشتقات آن با کلمات ديگر، به نتايج مورد نظر نمي‌رسند. براي دريافت نتايج مطلوب که بيشترين مطابقت را با سوال آنها دارد، آنها بايستي از عبارتي با 3 يا 4 کلمه استفاده کنند. به عنوان توليدکنندگان محتوا، زماني که به بهبود کيفيت فک مي کنيد، بايد اين موضوع را نيز مدنظر قرار دهيد
نکته بالا فوق العاده با اهميت بود مخصوصا جايي که گفته بودم توليدکنندگان محتوا … . لطفا دقت کنيد
3. تمرکز روي تجربيات کاربر
به گفته لائوتس، “در حال حاضر گوگل هر سال 500 تغيير الگوريتمي اعمال مي کند. هر تغييري در راستاي اطمينان سازي در جهتي است که وقتي کسي در گوگل جستجويي انجام مي دهد، اگر نتايج صحيح را در صفحات اوليه دريافت نمود، تجربه موفقي در زمينه جستجو داشته است. صحبت در مورد چگونگي فريب دادن گوگل، ياهو يا بينگ نيست بلکه بحث در مورد مطمئن شدن از اين است که محتواي ما بهترين محتواي ممکن در اينترنت براي کلماتي است که به آنها اهميت داده مي شود.”
بنابراين، به گفته سئوکار Outspoken Media Inc “محتواي اصلي، مهمتر از هميشه بنظر مي رسد. محتواي اصلي که توليد کرده ايد (حالا ميخواهد عکس يا ويدئو باشد) و کنار هم گذاشتن اينها در کنار يکديگر که باعث شود کسي علاقه مند به خواندنش باشد، خيلي تاثير بيشتري دارد.”
براساس تحليل بنده و بررسي نظرات سيار همکارانم در سراسر جهان ، اين مهمترين کاري است که يک بازارياب براي سئو در سال 2016 مي تواند انجام دهد:
محتواي شما بايد اورجينال و براي مشتريان هدفمند باشد. اگر محتوايتان کپي باشد، پاراگرافي از مقالات ديگر و يا سايت هاي ديگر بياوريد و به آنها اعتبار بدهيد و توصيفي به آنها اضافه کنيد، و در عين حال يکي دو پاراگراف از خودتان بنويسيد، اينجا جايي است که من فکر ميکنم بخشها بهم مربوط مي شوند و شما کل محتوا را از آن خود کرده ايد.
4. اندازه مهم است.
مقالات طولاني تر (بين 1200 تا 1500 کلمه)، بطور ميانگين اثرگذاري بهتري در جستجو دارند. مقالات طولاني تر، ترافيک بيشتري دريافت مي کنند، لذا رنک سئو بهتري بدست مي آورند (خصوصا در عبارت رقابتي). تغييراتي که گوگل اعمال کرده است و دلايلي که براي اين تغييرات دارد، در جهت اطمينان يافتن از فرستادن ترافيک به سمت صفحاتي است که براي مردم مفيد اند.
مقالات طولاني در جستجو ها نتايج بهتري دارند چرا که کلمات و تصاوير بيشتري براي بالا بردن رنک وجود دارد. يکي از فعالان سئو در شبکه هاي اجتماعي مي گويد: “مردم در محيط هاي اجتماعي مقالات طولاني را بيشتر به اشتراک ميگذارند و بيشتر به آنها لينک ميدهند. مقالات کوتاهتر گاهي اوقات عملکرد خوبي دارند اما بطور ميانگين مقالات طولاني نتايج بهتري به بار مي آورند”.
5. بهينه سازي براي موبايل
بيشتر مردم اخبار را در گوشي هاي هوشمندشان مطالعه مي کنند، بنابراين مهم است که مطمئن شويد محتواي شما در گوشي قابل نمايش و جستجو است. درک ادموند طراح سئو و برنامه ريز شبکه هاي اجتماعي مي گويد: ” مطمئن شويد گوگل مي تواند محتواي شما را در اپليکيشن موبايلي درک کند و بازاريابي اپليکيشني را با توجه به سئو انجام دهيد که فرصتي مهم در بازار Business to business بشمار مي رود.

6. استفاده از تصاوير واحد
زماني که عکسهاي موجود در اينترنت براي محتواي شما سايز مناسبي ندارند، استفاده از تصاوير منحصربفرد بسيار با ارزش است. شپرد مي گويد: “من مخالف استفاده از تصاوير قديمي براي توضيح موضوع نيستم اما هرزمان که شما از تصاوير منحصر به خود استفاده ميکنيد باعث پيمودن صد قدم در ازاي برداشتن يک قدم خواهد شد”.

 





:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , بهینه سازی , بهینه سازی سایت ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: